GroenRijk wint de Beste Folder Award voor papier én online!
GroenRijk wint dit jaar twee awards tijdens de uitreiking van de Beste Folder Award 2023 in Kamerik. Zowel de papieren als de online folder van GroenRijk is verkozen tot beste folder in de categorie bouwmarkt, tuin & dier. In het juryrapport werd de GroenRijk folder gekenmerkt als: ‘duidelijke folder met aantrekkelijke fotografie’.
De verkiezing ‘Beste Folder Award’ is een jaarlijks terugkerend evenement. Daarbij beoordelen de lezers folders van hun voorkeur en nieuw dit jaar was de beoordeling door een vakjury. Vorig jaar was GroenRijk ook al winnaar van de Beste Online Folder Award, maar wint nu ook de award voor de papieren folder.
Het marketingteam van GroenRijk is apetrots op deze mooie waardering waar veel inspanningen aan vooraf zijn gegaan. In 2019 is GroenRijk begonnen met de ontwikkeling van een betere online marketingcampagne. Het online zetten van de fysieke folder is in de praktijk namelijk niet de oplossing, daar komt veel meer bij kijken. Uiteindelijk is daar in samenwerking met De Reclamefabriek een zeer goedwerkend online folderformat plus navigatie uit voortgekomen, welke vorig jaar ook al bekroond is met de Beste Online Folder Award.
Maar het GroenRijk team heeft doorgepakt en heeft het afgelopen jaar ook de fysieke folder verbeterd. Waarbij sterk gekeken is naar inspiratie, groenspecialisme en prijscommuncatie.
De ruime meerderheid van de folderlezers, zowel papier als online, vinden de aanbiedingen het belangrijkste aspect in een folder. Daarna zijn het vergelijken van producten en het opdoen van inspiratie de meest genoemde redenen. GroenRijk speelt klaarblijkelijk goed in op deze behoeften.
Over GroenRijk
GroenRijk is vanaf januari 2022 een groep van 23 tuincentra in Nederland, die lid zijn van GRS Retail en de marketingmodule GroenRijk afnemen. Deze marketingmodule geeft recht op het lokaal voeren van de naam GroenRijk in alle uitingen, met daarbij een verplichte complete marketingcampagne. De marketingcampagne is volledig afgestemd op de belangrijkste koopmomenten en inspireert en stimuleert de consument om bij de lokale GroenRijk tuincentra te winkelen. Deze campagne wordt verzorgd door de GRS Retail marketingafdeling in Boskoop.
Deel dit bericht