‘GRS-Novemberbeurs 2023: Duurzaamheid in de Spotlight’
Op 8 en 9 november jl. vond de GRS-novemberbeurs plaats waar voornamelijk tuinwinkel- en groen assortiment werd gepresenteerd. Rondom deze assortimenten was veel aandacht voor het thema ‘Duurzaamheid’.
Een blikvanger op de beurs was het Groen Klimaatplein dat werd ondersteund door innovatieve duurzame concepten van onze standhouders. Het meest duurzame concept werd beloond met een award voor meest duurzame ontwikkeling. Ecostyle overtuigde de jury, met hun revolutionaire bladcomposteerder en bodemleven booster, van hun toewijding aan een groenere toekomst. De bladcomposteerder van Ecostyle biedt een innovatieve oplossing voor het verwerken van tuinafval, terwijl de bodemleven booster de gezondheid en vruchtbaarheid van de bodem stimuleert. Een welverdiende prijs dus.
Ook was er weer groot groenplein waar een fors aantal groene voorkeursleveranciers hun aanbod toonde dat varieerde van vaste- tot mediterrane planten. Daarnaast stond de beurs weer bomvol nieuw tuinwinkel assortiment en maakten een aantal nieuwe leveranciers hun debuut.
In het GRS Retail Marketinghuis werden de marketingpakketten voor 2024 gepresenteerd. Deze pakketten zijn ontworpen om de GRS leden te helpen het maximale uit hun marketinggebied te halen. Het is belangrijk dat je opvalt in je marketinggebied en dat je je doelgroep blijft inspireren met boeiende content en effectieve strategieën.
De opkomst van de GRS leden was weer heel goed te noemen, waardoor het gezellig druk was op de beurs. Op 7 en 8 februari 2024 wordt de volgende GRS-huisbeurs georganiseerd die in het teken zal staan van najaar en kerst.