GroenRijk wint Beste Online Folder Award
“De klanten hebben de online folder van GroenRijk, in de categorie huis, tuin & dier, een hoge waardering gegeven, waar wij heel trots op zijn”, aldus GroenRijk formulemanager Paula Kruit.
In de afgelopen maanden beoordeelden consumenten hun favoriete online en papieren folders via de website: Beste Folder Awards 2021. Het resultaat? 100.549 beoordelingen. De awards voor beste papieren folder en beste online folder zijn uitgereikt in 7 categorieën.
In 2019 is er onder leiding van Paula Kruit binnen GroenRijk het initiatief genomen om beter in te spelen op de ontwikkelingen van online marketing met een daarvoor geschikte folder. Het online zetten van de fysieke folder is in de praktijk niet de oplossing. Online vraagt een eigen folderformat, wat volledig past binnen de mogelijkheden van bijv. de mobiele telefoon. Het team bestaande uit Karin Pellekooren, Judith van den Hoek, Els van Ieperen en Niels Schuitmaker heeft hier met veel energie en inzet aan gewerkt om deze nieuwe denkwijze zich eigen te maken.
Met vallen en opstaan is er in samenwerking met De Reclamefabriek een zeer goedwerkend online folderformat plus navigatie gerealiseerd, die gemakkelijk gevuld kan worden met de beschikbare content en foto’s of filmpjes. Dit spreekt de GroenRijk klant aan, dus dit team heeft loon naar werken gekregen – de Beste Online Folder Award. Eén van de belangrijkste bouwers van dit online folder format – Niels Schuitmaker – is dan ook beretrots op de Beste Online Folder Award 2021 in categorie huis, tuin & dier.
Over GroenRijk
GroenRijk is vanaf januari 2022 een groep van 23 tuincentra in Nederland, die lid zijn van GRS Retail en allen de marketingmodule GroenRijk afnemen. Deze marketingmodule geeft recht op het lokaal voeren van de naam GroenRijk in alle uitingen, met daarbij een verplichte complete marketingcampagne. De marketingcampagne is volledig afgestemd op de belangrijkste koopmomenten en inspireert en stimuleert de consument om bij de lokale GroenRijk tuincentra te winkelen. Deze campagne wordt verzorgd vanuit de GRS Retail marketingafdeling in Boskoop.
Kijk voor alle vestigingen en meer informatie op GroenRijk.nl.
Deel dit bericht