Platinum lanceert nieuwe huisstijl
Platinum zet de volgende stap in het creëren van een nog betere waardepropositie voor zowel de klant als de consument. Met een nieuw logo en een nieuwe huisstijl luiden zij een nieuw tijdperk in waarbij de kracht van een specialist centraal staat.
Foto: De nieuwe Challenger T² Jet Black, een nieuwe parasol van Platinum
Platinum groeit, in grootte en professionaliteit. Met heldere doelen richten het bedrijf zich op bestaande en nieuwe markten en benadrukken zij de kracht en focus van een specialist. En daar hoort een nieuwe en eigentijdse identiteit bij.
Focus
Platinum staat voor innovatie, aandacht voor detail en premium service. En die mix van waarden laten zij terugkomen in een nieuw logo en onze toekomstige communicatie. Met gepaste trots introduceert Platinum dit nieuwe logo:

Outdoorable
De nieuwe huisstijl past bij de moderne en toegankelijke organisatie die Platinum wil zijn. De kwaliteit zit in de eenvoud. Platinum wil laten zien dat zij een betrouwbare en toegankelijke organisatie zijn maar met ambities voor de toekomst. Zij willen samen met bestaande en toekomstige partners ervoor zorgen dat nog meer consumenten op een fijne en veilige manier kunnen genieten van een zonnige dag in hun tuin, balkon of terras. Buiten zijn geeft immers energie, positiviteit en ontspanning. En dat willen we als merk uitstralen.
Trots
“We zijn trots op de expertise en reputatie die we met Platinum hebben opgebouwd en zijn klaar voor de volgende stap”, aldus Kilian Audenaerde, directeur eigenaar van Platinum. “We willen voorop blijven lopen op het gebied van schaduwproducten en tuinmeubelhoezen en zullen met een enthousiast team en een optimale samenwerking met onze partners de volgende stappen maken in het professionaliseren en uitbreiden van onze activiteiten, nationaal en internationaal”.
Gefaseerde overgang
De nieuwe huisstijl kent in de komende tijd een gefaseerde overgang. Vanaf heden zult u het
nieuwe logo, de tagline en de nieuwe kleuren in de handels gerelateerde uitingen van Platinum tegenkomen. Daarna gaat Platinum aan de slag met de communicatiemiddelen- en kanalen richting de consument. Om begin 2022 klaar te zijn voor een zonnig en succesvol seizoen. De sterke merken AeroCover, Nesling en premium budget merken Aquashield en NC Outdoor blijven hun eigen identiteit behouden en zijn allemaal onderdeel van de ‘Platinum-familie’.

Deel dit bericht