SEA-campagne bij GRS Retail een groot succes!

GRS Retail heeft sinds begin 2023 SEA (Search Engine Advertising) campagnes geïntroduceerd voor haar leden. Deze strategie heeft geleid tot indrukwekkende resultaten.

SEA, ook wel bekend als zoekmachine adverteren, stelt bedrijven in staat om met hun advertenties prominent aanwezig te zijn in zoekmachines. Het primaire doel van SEA is het genereren van bezoekers naar websites, en dit is precies wat GRS Retail heeft weten te realiseren met gerichte Google advertenties.

De eerste Google advertentiecampagne, gericht op tuingereedschap, was een buitengewoon succes voor de tuincentra van GRS Retail. Gedurende deze campagne werden er in totaal maar liefst 10.615.555 vertoningen gerealiseerd, wat resulteerde in 144.030 websitebezoeken, verdeeld over 105 deelnemende tuincentra.

De tweede Google advertentiecampagne, gericht op perkplanten, was eveneens een doorslaand succes. Hierbij werden er in totaal 21.732.085 vertoningen gegenereerd, met maar liefst 211.616 websitebezoeken, verdeeld over 135 deelnemende tuincentra.

Deze indrukwekkende resultaten bevestigen de effectiviteit van de SEA-campagnes van GRS Retail. Door middel van gerichte advertenties, die worden weergegeven aan een specifieke doelgroep, heeft GRS Retail haar leden in staat gesteld om een aanzienlijke stijging in websiteverkeer te ervaren.

“We zijn verheugd over het succes van onze SEA-campagnes bij de tuincentra van GRS Retail”, aldus Paul van de Staaij, operationeel manager GRS Retail. “We zijn vastbesloten om onze leden te blijven ondersteunen met innovatieve strategieën die hun online aanwezigheid versterken en zorgen voor maximale zichtbaarheid en conversies.”

De positieve resultaten van de recente SEA-campagnes tonen aan dat GRS Retail vooroploopt in de tuinbranche en haar leden helpt om hun online aanwezigheid naar nieuwe hoogten te brengen.

Deel dit bericht